שלום וברכה. תודה על עזרתכם. כל חצי שנה אני שולח חקירת יכולת. הם קובעים סכום קטן 150 ש"ח ואחרי מספר חודשים מקפיצים לאלף שקל. רק ההפרשים שאני משלם בתיק הפרשים המתנהל עצמאית ע"י הגרושה 4000 ש"ח. איך אני שנשוי פעם שנייה יכול להגיע לסכום חודשי סביר בלי להיות מטורטר כל חצי שנה להגיש עוד הפעם הכל כי אני באמת לא יכול 1000 ש"ח לתיק הזה. בברכה.
נאור שלום.
חקירת יכולת לא קשורה להילכי ההוצאה לפועל, וזה משהו נפרד.
במסגרת תיק מזונות עליך לשלם את החוב שנצבר, אני מתנצלת שזה "תיק" אבל זה בעצם האוכל והחשמל והארנונה והגנים של הילדים שלך, אם תחשוב על זה כך יהיה לך אולי מעט יותר קל?
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עו"ד ונוטריון מוטי גרטל
055-4547092
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום. בהנחה שהסדרי השהות של ההורים עם הילדים זהים, אתה אמור לשלם סך של כ - 150 ש"ח לכל ילד בתוספת מחצית הוצאות רפואיות וחינוכיות. אשמח להסביר לך באופן מדויק אם תואיל ליצור עמי קשר טלפוני לטלפון 054257...
המשך תשובה