שלום,רציתי לדעת אם אפשר להתלונן במשטרה על שיבוש הליכי משפט ,יש הוכחות]שלא בתחנת מקום מגוריי ,אלא בתחנת משטרה בעיר הגדולה...?
בהחלט, ניתן להגיש תלונה בכל תחנת משטרה בארץ. בכל אופן, לאחר שתלונה מוגשת, לקצין חקירות יש סמכות להעביר החקירה ליחידה אחרת כך שבפועל, אין הכרח כי אותה תחנה אליה הוגשה התלונה, היא דווקא זו שתוסיף לחקור אותה.
מקווה שעניתי על שאלתך.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אורי בר- משה
055-4532709
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
(1).jpg)
הזכויות הבסיסיות של חשוד בחקירה הינן: הזכות להיוועץ בעו"ד והזכות לשמור על זכות השתיקה. חשוב להדגיש כי השימוש בזכות השתיקה עלולה לחזק את הראיות נגדך. קשה לייעץ, על גבי פורום זה, "האם עליך לשתף פעול...
המשך תשובה