עובדת האשימה אותי שאני משחק לה בשעות בדוח מעקב שעות. בויכוח העובדת השתמשה במילות גנאי כמו גנב , שקרן ובנוסף איימה עליי שאם אני אעשה את זה שוב ״היא תראה לי מה זה ״ ו״תטפל בי״ לאחר מכן אני החזרתי לה איום שאם היא תקרא לי גנב אני ״יגמור אותה״ לאחר מכו היא אמרה שהיא תגיש נגדי תלונה על איומים בעניין האשמות הן התגלו כמובן כהאשמות שווא שנבדקו והופרכו מה עושים במקרה שכזה
אייזק שלום רב,
המקרה המתואר בשאלתך דורש השלמת נתונים.
ממליץ לך להתייעץ עם עו"ד פלילי ולקבל ייעוץ פרטני והכוונה כיצד עליך לנהוג במצבך.
אשמח לסייע בכל דבר ועניין.
בהצלחה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אורי בר- משה
055-4532709
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
(1).jpg)
לטעמי, אי חבישת המסיכה צריך להיות הדבר האחרון שמדאיג אותך. עדיפות גבוהה יותר היא לוודא, כתלות בעבירה, שהתיק נסגר. בכל הנוגע לאי חבישת המסיכה - הדבר לא "יפסול" את חקירתך. אלא אם כן, סירבת להיחקר כלל ...
המשך תשובה