שלום רב. שלחתי הודעה לאישה שאני מכירה על כך שבעלה בוגד בה, אני יודעת זאת משום שהוא מנהל רומן עם חברה טובה שלי. אני לא יכולתי לשאת את המחשבה שאשתו מרומה כך ושלחתי לה הודעה. כעת התברר לי שהיא התלוננה עליי במשטרה ואני מזומנת לחקירה על הטרדתה. מה אני אמורה לעשות? האם יש סיבה לדאגה?
אני משער שתמסרי גרסה ומייד תשוחררי. לדעתי לא ביצעת עבירה פלילית ולכן התיק ייסגר .
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אורי בר- משה
055-4532709
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
(1).jpg)
ההתייצבות לחקירה הינה בגדר חובה. במרבית המקרים, החוקרים לא "יעדכנו" אותך בחשד הרלוונטי - על מנת למנוע ממך להתכונן לאותה חקירה. זכותך להיוועץ בעו"ד בכל שלב. בנוגע לשאר השאלות, לא ניתן לייעץ, על גבי פ...
המשך תשובה