שלום. אני נמצאת עם שכניי בסכסוך. האישה פותחת פרופילים מזויפים ומגיבנ בדף העסקי שלי הדברים שליליים. בנוסף שלחה לינק לי בפרטי וגם בדף שמי שנכנסים אליו רואים את התמונה שלי עם חץ אדום למצח ובו כתוב את שמי ושהם לא ממליצים באופן מאוד מאיים. מה ניתן לעשות עם זה. משטרה? תביעה? תודה רבה. מרגישה מאוימת בביתי
ראשית, לעשות צילומי מסך, שנית להגיש תלונה במחלק סייבר בלבד של משטרת ישראל, שלישית לאחר השלמת הנ״ל להגיע להתייעצות בקשר לתביעה אזרחית .
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אורי בר- משה
055-4532709
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
(1).jpg)
פורום זה עוסק בפן הפלילי של עולם המשפט. בעניין זה, אכן נראה כי מדובר על עבירה של "חדירה לפרטיות" ודומותיה. בכל הנוגע ל"הגשת תביעה" - אנא פנה לפורום האזרחי המתאים....
המשך תשובה