נחקרתי באזהרה לפני חודשיים בגין הטרדה טלפונית, הייתי בראיון עבודה והם רוצים שאחתום להם על מסמך שמאשר לראות אם יש לי רישום פלילי, אם אני אחתום הם יראו שהייתי בחקירה באזהרה?
(1).jpg)
נעשה ניסיון להשיגך במס' הנייד שהושאר באתר. ללא הצלחה.
את מוזמנת ליצור קשר במס' הנייד המופיע מטה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אורי בר- משה
055-4532709
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
(1).jpg)
אף עובד מלון לא צריך להיכנס לחדר בשעות שכאלו. בכל הנוגע לעבירה פלילית - ניתן לגשת למשטרה. בכל הנוגע לתביעה אזרחית - יש לפנות לעו"ד העוסק בתחום זה. ...
המשך תשובה