שלום, נחקרתי באזהרה עקב תקיפה הדדית עם מישהו, לאחר חקירה החוקר נדרשתי לתת דגימה מעל הלשון למרות שבדיעבד הייתי יכול לסרב אפילו שאין לי ממה לחשוש, אי לכך, אבקש לדעת שלאחר 7 שנים מחויבת המשטרה החוק למחוק הכול מהמאגר שלה. או שזו מחיקה למראית עין? תודה.
(1).jpg)
ממליץ לברר את סטאטוס התיק. במידה והוא עדיין פתוח - הדגימה לא תימחק.
במידה והדגימה נמחקת מהמאגר - היא לא תשמש עוד את הרשות החוקרת.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אורי בר- משה
055-4532709
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
(1).jpg)
קשה לתת תשובה חד משמעית - מאחר ולא ידוע לי טיב היחסים בינכן, ה"ראיות" שמחזקות את החשד שלך, שווי הנזק שנגרם וכיו"ב. יחד עם זאת, באפשרותך "לנסות לברר" איתה לפשר העניין תוך הקלטת השיחה. הקלטה זו תס...
המשך תשובה