לבקשתי להכיר במחלת דמנציה וסקולרית כתוצאה מאירועים מוחיים ,הקרן לזכויות ניצולי שואה הכירה בירידה הקוגניטיבית הוסקולרית כהחמרת מצב לאחר האירועים המוחיים, אך לא התייחסה לבקשתי להכיר במחלת הדמנציה. האם אין לראות בהכרה הנ"ל קשר סיבתי וזה עדיין מחייב ערר בוועדה? תודה ,אריה
אריה שלום,
יש לבחון את המחלה לאור דו"ח וועדת שני, בבאם היא מוזכרת- יש להניח שהדבר ישוקלל בוועדה רפואית עליונה, באם לאו- ניתן להוכיח קשר סיבתי בערר.
בהצלחה,
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין דוד ידיד
055-4547239
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

מועדים לשמחה, הקצבה בגין עבודה תמורת שכר או שווה שכר (מה שאתה קורה לו "רצון חופשי" וזהו מונח שאני לא מסכים לו) אינה מוגדרת תחת הכנסה נקיה ממבחן הכנסה.. זה אומר שבהחלט יכול להיווצר מצב בו תיפגע הקצבה ...
המשך תשובה