
שלום וברכה, אני נסעתי בנובמבר האחרון לנסיעת עבודה באיטליה, ליריד אומנות בעיר טורינו. כל הטיסה (באלאיטליה) היתה עקומה לגמרי. עיכובים, בלבולים במקומות הישיבה. כאוס גמור. כשהגענו לרומא היינו צריכים לקחת קונקשן וגם שם היה עיכוב של כמעט חצי יום, מה שאומר שההקמה של הביתן שלנו ביריד נערכה כל הלילה במקום במהלך היום כמו כולם. הבוס שלי היה אחראי לרכישת הכרטיסים והוא היה איתם בקשר. האם אני יכול כעת לתבוע אותם בעצמי? למרות שלא אני רכשתי את הכרטיס?
החוק קובע כי הפיצוי הוא ל"נוסע".
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי אפרת, בהתאם למתואר, חברת התעופה התנהלה בצורה לא נכונה ובניגוד לחוק. ברוב המקרים גם תקלה טכנית אינה פוטרת את חברת התעופה מפיצוי. בהתאם למה שציינת, ככל הנראה קמה לך זכאות לפיצוי על סך 2,310 שקלים לכ...
המשך תשובה