
הוזמנה טיסה לרודוס דרך חברת נסיעות בחברת התעופה "איגאן איירליינס". 6 ימים טרם הטיסה קיבלנו הודעה שהטיסה שנקבעה לשעה 07:00 בוטלה ובמקומה אנו מועברים לטיסה של חברת "ארקיע "שיוצאת ב 13:30 (דהיינו, עיכוב של שש וחצי שעות)..גם בטיסת החזור חל שינוי. במקום טיסה חוזרת ב 14:00 היא הוקדמה ל 12:30. מדובר בטיסות צ'ארטר.. האם מגיע לי פיצוי לפי חוק התעופה החדש?
במידה והחזקת כרטיס טיסה (ולא הזמנה) אתה זכאי לפיצוי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
לאחר שקראתי את ההודעה של חנן , אני רואה ששנינו מדברים על אותה טיסה ממש.
לגבי תשובתו של אשר. החברה "קשרי תעופה " פשוט לא הוציאה כרטיסי טיסה ממש עד הרגע האחרון. אשמח לקבל את הפרטים של חנן ואולי נגיש תביעה ביחד.
תודה
נטע
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי נועם, במקרה המתואר אין זכאות לפיצוי, חברת התעופה מחויבת לספק שירותי סיוע בלבד כגון מזון ושתייה ושירותי תקשורת בלבד. עיכוב של 5-8 שעות מזכה בשירותי סיוע וגם באפשרות לקבל כרטיס טיסה חלופי או את ה...
המשך תשובה