
כשירדתי מטיסה ועליתי על אוטובוס שהסיעה לנתב"ג נפלתי והרופא המליץ לי לתבוע את הביטוח של אל על איך עושים את זה. צילמתי את הרגל הפצועה .תודה
על פי הוראות הדין קיימת לחברת התעופה אחריות לנזק שנגרם לנוסע במקרה של פציעה גופנית ובתנאי שהתאונה אירעה בכלי הטיס או במהלך כל פעולת העלייה לתוכו או הירידה ממנו.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
055-4533141
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי חני, על אף הפירוט המורחב, עדיין חסרים לי פרטים מהותיים לגבי הטיסות והשתלשלות האירועים, כך גם לגבי התנהלות חברת התעופה וסוכנות התיירות. חשוב להבין פרטים נוספים לגבי טיסת ההלוך המקורית שבוטלה. ...
המשך תשובה