
שלום שלשום חזרתי מתאיילנד לאחר טיול משפחתי של 3 שבועות.בשלב ה booking בנתב"ג ובבנקוק נגרמו לנו עיכובים עקב אי מסירת פרטים מלאים ע"י החברה(רכשתי 5 כרטיסים אך ב booking הופיע רק בן אדם אחד וללא חסדי הפקידות הנחמדות הן בתאיילנד והן בנתב"ג הנזק היה יכול להיות חמור יותר).מדובר בסוכנות" פנורמה" המכרטסת עבור חברת " אוזבקיסטאן".
אני לא חושב שיש מקום להגיש לתביעה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי, על פניו בוודאי שיש מה לעשות, יכולות להיות מספר סיבות שבחרו לא להעלות אותך לטיסה, רישום יתר למשל. עם זאת, אני חייב לקבל יותר פרטים על מנת להשיב לך באופן מקצועי, כגון מה אמרו לך בדיוק כאשר סירבו ל...
המשך תשובה