שלום הזמנתי חבילה לחול ל-3 אנשים ל-8 ימים למלון על בסיס הכל כלול. כאשר שעות הטיסה היו מסומנות בכוכביות (לא היו עוד שעות טיסה). בבוקר התקשרתי לוודא את אישור החבילה ונאמר לי כי אני יחויב על הסכום אותו ראיתי באתר וכי מועדי הטיסה ימסרו בהמשך. לאחר כמה שעות קיבלתי בסמס כי החבילה לא אושרה וחיוב לא בוצע. התקשרתי לחברה לקבלת תשובות ונאמר כי משהו אם הטיסות לא מסתדר ואז נכנסתי לאתר וראיתי כי עדכנו את מחירי החבילה (בכמה מאות נוספים) לאותו בית מלון ולאותם חדרים וכאמור זמני הטיסה היו עוד בכוכביות משמע אין עוד טיסות. (בשיחה אם המנהלת שירות נאמר לי כי במחיר הזה אין חבילה וזו טעות של מי שהקליד את המחיר (הספק או החברה). תודה
עמית שלום,
במידה וההפרש הוא גדול אני סבור שבית המשפט לא יאכוף את ההסכם משום שהוא יגיד שהלקוח ידע בזמן ביצוע ההזמנה שמדובר בטעות. במידה וההפרש הוא קטן (באופן יחסי) ישנו סיכוי שבית המשפט יאכוף את ההסכם.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
במקרים בהם הטיסה המריאה בעיכוב של עד 5-8 שעות ביחס למועד הנקוב בכרטיס הטיסה. הנוסע יהיה זכאי להשבת התמורה עבור כרטיס הטיסה או בחירת כרטיס טיסה חלופי, מזון ומשקאות, שיחות טלפון, ובמקרים חריגים אף לינה ...
המשך תשובה