
האם נוסע זכאי לפיצויים מאת חברת התעופה (איבריה)בגין סירובה להטיסו עקב העדר ויזה למדינת היעד(קובה). יצויין כי בעת הזמנת הטיסה נדרש ע״י חברת התעופה לרכוש ביטוח רפואי בלבד הנוסע הגיע בזמן לטיסה.
שלום רב ותודה על פנייתכם. לעניות דעתי הנוסע לא יהיה זכאי במקרה שצוין לקבל פיצוי מחברת התעופה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
055-4533141
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי דליה, במידה ומדובר בטיסה מישראל ללונדון, את זכאית גם לפיצוי על סך של 2,390 ש"ח לכל נוסע, גם לתשלום בגין עלויות שירותי הסיוע (מזון ושתייה, לינה, ותחבורה). במידה וחברת התעופה לא סיפקה לך שירותי ...
המשך תשובה