
היינו אמורים להמריא בשעה 10.00 בבוקר חזרה מכרתים, הגענו לנמל התעופה , לאחר שעתיים נאמר לנו שיש תקלה מכנית במטוס לכן נשלינו שוב להחתמת דרכונים, לכניסה חזרה לקחת את המזוודות , באוטובוסים נסענו למלון , קיבלנו חדרים, ארוחת צהריים ובשעה 20.00 בערב הסיעו אותנו שוב לנמל תעופה האיסה המריאה ב 22.30 בערב במקום 10.00 בבוקר, האם אנו זכאים לפצוי כלשהוא על עיכוב זה ? ואם כן כיצד עושים זאת? האם תובעים את הספק או את חברת התעופה ? תודה
סעיף 6(א) לחוק קובע כי "נוסע שהונפק לו כרטיס טיסה לטיסה שבוטלה, יהיה זכאי לקבל ממפעיל טיסה או מהמארגן... פיצוי כספי כאמור בתוספת הראשונה.". מדברי הסעיף ניתן להבין כי ניתן לתבוע את חברת התעופה וגם את הספק ("מארגן").
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי אוהד, בוודאי שיש לך סיבה להתעקש, על אף המצב הביטחוני. לחברת התעופה יש אחריות כלפיך. יש לך לא מעט מה לעשות למען האמת. אתה יכול ליצור עמי קשר טלפוני ממש כאן דרך הכרטיס שלי. אשמח להסביר ולסייע לך. ...
המשך תשובה