היינו אמורים להמריא בשעה 10.00 בבוקר חזרה מכרתים, הגענו לנמל התעופה , לאחר שעתיים נאמר לנו שיש תקלה מכנית במטוס לכן נשלינו שוב להחתמת דרכונים, לכניסה חזרה לקחת את המזוודות , באוטובוסים נסענו למלון , קיבלנו חדרים, ארוחת צהריים ובשעה 20.00 בערב הסיעו אותנו שוב לנמל תעופה האיסה המריאה ב 22.30 בערב במקום 10.00 בבוקר, האם אנו זכאים לפצוי כלשהוא על עיכוב זה ? ואם כן כיצד עושים זאת? האם תובעים את הספק או את חברת התעופה ? תודה
סעיף 6(א) לחוק קובע כי "נוסע שהונפק לו כרטיס טיסה לטיסה שבוטלה, יהיה זכאי לקבל ממפעיל טיסה או מהמארגן... פיצוי כספי כאמור בתוספת הראשונה.". מדברי הסעיף ניתן להבין כי ניתן לתבוע את חברת התעופה וגם את הספק ("מארגן").
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
נתנאל היקר שלום, חסרים פרטים על מנת להבין את השתלשלות הדברים טוב יותר. יש לעמוד על התיעוד הקיים ברשותך לגבי תשובת חברת הביטוח והתיעוד של משדר הבריאות ההולנדי. אגב, האם פנית אל חברת התעופה כשהיית בשדה...
המשך תשובה