
רמת בתי המלון הייתה מתחת לכל ביקורת רוב בתי המלון היו מסריחים ולא ניתן היה לפתוח חלון כדי לאוורר את החדרים שלא לדברר על אפשרות למזג וכל זאת בחום של 30 מעלות. לא הצלחנו לישון בלילה בשל התנאים וכפועל יוצא לא הצלחנו להנות במהלך הטיול. ארוחות בוקר על הפנים. וכל זאת לאחר שהובטח לנו בתי מלון מדרגת תיירות טובה ודרגה ראשונה. פנינו לחברה ופתרו אותנו ב 100 דולר לאדם לטיול דרך החברה ולא במבצעים. מה אתה מציע לנו לעשות . תודה רבה רבה
הפורום עוסק אך ורק בביטולי או עיכובי טיסות שבוצעו באופן חד צדדי על ידי חברות התעופה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי ליאת, נראה כי אכן קמה לך זכאות לפיצוי בהתאם לחוק שירותי תעופה בעקבות ביטול הטיסה. בפסק הדין ת"ק 57249-02-14 חויבה חברת התעופה בפיצוי נוסעים שאיחרו לטיסת ההמשך כאילו הייתה זו טיסה שבוטלה. יתר...
המשך תשובה