
האם יש הגנת ההתיישנות, מלבד לחברת הטיסה, גם למשרד הנסיעות ולסיטונאי הטיסה. הקשר היחיד שלי הויה עם משרד הנסיעות.
הואיל וחוק שירותי תעופה נכנס לתוקף ביום 16 אוגוסט 12' המקרה שציינת אינו בר פיצוי על פי החוק.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי אורנה, בוודאי שיש מה לעשות וחברת התעופה אינה יכולה להתנהל באופן שבו היא התנהלה, בהתאם למה שאת מתארת הטיסה בוטלה בשל נסיבה תפעולית ולא בשל מצב בטחוני/ מלחמה וכו (למרות שגם במצב ביטחוני יש מה לעשות)...
המשך תשובה