
שלום רב, הזמנו כרטיסי טיסה בתחילת אפריל למימוש ביולי לתאילנד. במקביל בעלי פותח עסק חדש. פתיחתו מתעכבת ונראה כי יפתח ביולי ולכן נאלצנו לדחות או לבטל. נאמר לנו שדמי הביטול עומדים על 310$ לאדם - 1500$ לכולנו. לפי חוק הצרכן אני רואה שהיו אמורים לגבות מאיתנו 100 ש"ח או 5% מהעסקה הנמוך מבין השניים. האם הסוכנות רשאית לגבות כאלו דמי ביטול? תודה גלית
הפורום עוסק אך ורק בביטולי טיסות שנעשו באופן חד צדדי על ידי חברות התעופה (ולא על ידי הלקוח).
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יעקב היקר שלום, הן סעיף 6(ה)(1) לחוק שירותי תעופה והן בפסיקה הענפה בנושא נקבע כי תקלה טכנית במטוס עשויה להיחשב נסיבה מיוחדת שאינה בשליטת מפעילת הטיסה או למארגן ועשויה להעניק להם פטור מתשלום פיצוי...
המשך תשובה