
ביום שישי טסנו מלונדון לנתבג במהלך הטיסה היה חשש לתקלה והוחזרנו חזרה ללונדון. הטיסה יצאה רק למחרת. קיבלנו לינה+ארוחות האם מגיע פיצוי נוסף? מדובר בחברה זרה איזי גט
על פניו, התשובה היא חיובית. יחד עם זאת, קשה לדעת בשלב מה היה סוג התקלה שהתגלתה ועד כמה היא "נדירה".
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

בעיכוב בהמראת טיסה בין 5-8 שעות הנוסעים זכאים לשירותי סיוע (מזון ושתייה, תקשורת ואף לשירותי לינה תלוי אם מדובר בעיכוב בלילה), בנוסף חברת התעופה חייבת להציע לכם את השבת התמורה או בחירת כרטיס טיסה חלופי...
המשך תשובה