
שלום, בעלי ואני הזמנו כרטיסי טיסה להודו מאתר האינטרנט של חברת טרנסאיירו. מבלי לשים לב רשמנו את השם הפרטי של בעלי על שני הכרטיסים, שם המשפחה שלנו זהה. כך יצא שיש שני כרטיסי הטיסה הם עם השם של בעלי כשאחד מהם בעצם נושא את הפרטים שלי: מספר דרכון, שם משפחה ותאריך לידה. בחברת טרנסאירו איש לא מעוניין לעזור והם טוענים שלא ניתן להחליף שם בכרטיס הטיסה וכל שנותר לנו הוא לקנות כרטיס חדש. היתכן? נשמע לי מאוד מופרך שאין באפשרותם לעשות דבר בנידון. אשמח לשמוע מה דעתך? האם קיים חוק שיכול להצילנו מגזל שכזה? בברכה,שירה.
הפורום עוסק אך ורק בביטולי או עיכובי טיסות שנעשו באופן חד צדדי על ידי חברות התעופה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי ליאת, נראה כי אכן קמה לך זכאות לפיצוי בהתאם לחוק שירותי תעופה בעקבות ביטול הטיסה. בפסק הדין ת"ק 57249-02-14 חויבה חברת התעופה בפיצוי נוסעים שאיחרו לטיסת ההמשך כאילו הייתה זו טיסה שבוטלה. יתר...
המשך תשובה