
שלום רב עו"ד רוטבאום. הטיסה שלי התאחרה ב4 שעות עקב תקלה טכנית, לאחר מכן המראנו, טסנו שעתיים, התגלתה שוב תקלה, חזרנו את הדרך שעתיים וחיכינו עוד 4 שעות לטיסה חדשה. סה"כ עיכוב של כ 12 שעות. אלעל מציעה פיצוי של 200$ לנוסע, ועל פי חוק שירותי התעופה נראה כי מגיע פיצוי של כ 3000 ש"ח לנוסע. האם יש טעם לתבוע את אלעל על מנת לקבל את הסכום במלואו או שמא זה שטח אפור ונחשב ככוח עליון? תודה!
קשה מאד להשיב על כך משום שלא ידוע מה הייתה התקלה שהתגלתה.
ככלל, תקלה טכנית שהתגלתה במטוס אינה פוטרת את המוביל האווירי מפיצוי כספי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ראשית, אין קשר אם מדובר בטיסת צ`רטר, החוק אינו עושה הבחנה בין טיסה כזו או אחרת. שנית, על חברת התעופה היה לספק לכם כרטיס טיסה חלופי או השבת התמורה, כך גם לספק שירותי סיוע, כגון תחבורה, לינה, מזון ושתיי...
המשך תשובה