
בטיסה להונג קונג חברת התעופה אל על דחתה את הנסיעה ב5 שעות למרות שכבר עשינו צק אין למטוס. האם עליהם לפצות אותי?
שלום רב ותודה על פנייתכם.
מהנתונים שציינתם בפנייתכם נראה כי אתם לא זכאים במקרה זה לקבל פיצוי כספי, מאחר והעיכוב בטיסה היה פחות מ-8 שעות.
בברכה
אהוד פאי, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
055-4533141
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

מומלץ להגיש תלונה לחברת התעופה וכן מומלץ שהפניה תעשה בכתב ולא רק בעל פה , כמובן שיש לצרף אסמכתאות על אודות התכולה שהייתה לך במזוודה, כך גם לצרף קבלות של ציוד/ביגוד וכו שנאלצתם לרכוש בגלל אבדן המזוודה...
המשך תשובה