
שלום רב, ב-1.9.16 טיסתנו למוסקבה בחברת אל על אמורה הייתה להמריא בשעה 5:35 בבוקר. לאחר דחיות חוזרות ונשנות וכן מענה לקוי מאוד ומאוחר לשאלותינו ותלונותינו, המראנו כעבר 5 שעות ורבע בערך. למיטב הבנתי את חוק טיבי, בין 5 ל-8 שעות איחור אמורות לזכות את הנוסע בהחזר מלא של הכרטיס או כרטיס חלופי, לבחירתו. מניסיונכם, האם יש טעם לצאת בתביעות כאלה מול אל על הרשעים? מה אחוזי ההצלחה ומה מידת הטרטור הנדרשת? בברכה
שלום רב ותודה על פנייתך.
מהעובדות שציינת בפנייתך נראה כי אינך זכאי במקרה זה לקבל פיצוי כספי, מאחר ועיכוב הטיסה היה פחות מ- 8 שעות. כמו כן, תהא זכאי לקבל החזר של התמורה של כרטיס הטיסה, רק במקרה ובו לא מימשת את כרטיס הטיסה. קרי, ככל ולמרות עיכוב הטיסה בחרת שכן לעלות על הטיסה, אינך זכאי לקבל החזר של התמורה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יש לעיין בתנאי ההזמנה שלכם על מנת להשיב לך באופן מקצועי. ככל הנראה יש התייחסות בתנאי ההזמנה/תקנון במקרים בהם טיול מבוטל בעקבות מלחמה. ...
המשך תשובה