
הזמנתי את הטיסה כטיסה אחת ולא טיסות נפרדות ממיאמי לישראל. ממיאמי ללונדון החברה היא אמריקן אירליינס ומלנדון לישראל זה אל על. התעכבנו 4 שעות בשדה במיאמי- שעה בשער בשדה ו3 שעות במתוך המטוס בלי אישור להמריא. עקב כך, פספסתי את הטיסת המשך שלי מלונדון לישראל שיצאה בשעה 14:00 והם נתנו לי טיסה חלופית ב22:05. אני נמצאת 8 שעות בשדה בלונדון והתקשרתי לשירות לקוחות של אל על שתקפה אותי על זה שלא התקשרתי קודם ושאין לה מה לעשות כי אין לה טיסה מוקדם יותר. עדיין אני זכאית לאוכל ופיצויים ? תודה רבה
שלום רב ותודה על פנייתך. לעניות דעתי לא תהיה זכאית במקרה זה לקבלת פיצוי כספי על פי חוק שירותי תעופה, מאחר והטיסות הופעלו ע"י חברות תעופה שונות. בברכה עו"ד אהוד פאי
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

בעיכוב בהמראת טיסה בין 5-8 שעות הנוסעים זכאים לשירותי סיוע (מזון ושתייה, תקשורת ואף לשירותי לינה תלוי אם מדובר בעיכוב בלילה), בנוסף חברת התעופה חייבת להציע לכם את השבת התמורה או בחירת כרטיס טיסה חלופי...
המשך תשובה