
שלום, המראנו מישראל באיחור של שעה 45 וכתוצאה מכך פספסנו טיסת המשך אבל היא לא הייתה של אל על. כאשר פנינו בשדה לאל על לא קיבלנו שום עזרה במציאת פיתרון אחר. האם יש לי דרך להחזיר סכום כולשהו מאותה טיסה שפספסתי בגלל אל על? תודה מראש!
שלום רב. לטעמי לא תהיו זכאים במקרה לקבלת פיצוי
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
055-4533141
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

השאלה לא כל כך ברורה, לא ברור מתי בוטלה הטיסה, בחודש אוגוסט 2023 לא הייתה מלחמה. נא לרשום פרטים ברורים יותר על מנת שאוכל להשיב לך באופן מקצועי. יצחק מנהל הפורום...
המשך תשובה