
שלום, המראנו מישראל באיחור של שעה 45 וכתוצאה מכך פספסנו טיסת המשך אבל היא לא הייתה של אל על. כאשר פנינו בשדה לאל על לא קיבלנו שום עזרה במציאת פיתרון אחר. האם יש לי דרך להחזיר סכום כולשהו מאותה טיסה שפספסתי בגלל אל על? תודה מראש!
שלום רב. לטעמי לא תהיו זכאים במקרה לקבלת פיצוי
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
055-4533141
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי נטלי היקרה, מצער לשמוע מה שקרה לך. בוודאי שיש לך מה לעשות, ולדעתי קמה לך עילה לפיצוי ואף פיצוי לדוגמא כנגד חברת התעופה. מזומנת ליצור עמי קשר ואנסה לסייע לך. בברכה יצחק ...
המשך תשובה