שלום הזמנתי כרטיסי טיסה לבנקוק בחברת ארוסוויט הכרטיסים הוזמנו מחברת איסתא. הכרטיסים הוזמנו בתאריך 23/6/2012 שילמתי בחמישה צ'קים והתשלום הסתיים לפני כחודשיים. מועד הטיסה הינו 6/2/2013. בתאריך 23/12/2012 ביקשתי לבטל את הכרטיסים ונאמר לי ע"י הסוכן כי אין בעיה לבטל ויחול קנס של 50$ על כל כרטיס ואכן ביטלתי את הכרטיסים והזמנתי בחברה אחרת. עוד נאמר לי כי ההחזר לוקח כ45-60 יום. האם כספי בסכנה לאור פשיטת הרגל של חברת התעופה? האם חברת איסתא מחוייבת להחזיר לי את הכסף. מה מחוייבותה כלפי כלקוח.? וכמו כן האם זה נחשב כזמן סביר לאור החוק החדש בנושא. תודה מקרב לב
יהודה שלום,
הייתי ממליץ לך לקבל אישור בכתב מסוכנות הנסיעות כי היא אכן העבירה את כל הכסף לחברת התעופה. ישנה סבירות מסוימת כי סוכנות הנסיעות לא העבירה עדיין את כל הכסף לחברת התעופה בשל אשראי ספקים שהיא עובדת איתה.
לכן, גם אם חברת התעופה פשטה רגל ישנו סיכוי מסוים להציל חלק מהכסף.
בברכה,
אשר רוטבאום, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שי היקר שלום, יש לראות את התיעוד לתשובה שקיבלת ולקבל פרטים נוספים על מנת להבין את התמונה בצורה ברורה יותר. בפסק הדין ת"ק 57249-02-14 חויבה חברת התעופה בפיצוי נוסעים שאיחרו לטיסת ההמשך כאילו הייתה...
המשך תשובה