
שלום רב, רציתי בבקשה להתעייץ בקשר לעניין מסויים...הזמנתי חופשה דרך חברת בליק חופשה לכריתים...סגרנו דיל של לינה וארוחת בוקר בוואצ'ר של המלון רשום במפורש ארוחת בוקר עם לינה...הגענו למלון מנהל המלון אמר לי שאין במלון הזה חדר אוכל ואין ארוחות בוקר. שהמלון הזה לינה בלבד.במהלך כל השהייה שלנו במלון היינו צריכים לאכול בחוץ מלב ברירה...למרות שהסוכן אמר לנו שזה דיל של לינה וארוחת בוקר...חזרתי לארץ היום מנהל המלון הביא לי כרטיס ביקור שרשם מס וויצ'ר עבור מי וציין כי לא היתה ארוחת בוקר...וחתימה וחותמת המלון...כמו כן מסר כי הוא שלח מיליון פעם פקס שבמלון שלו אין ארוחת בוקר...שאלה היא כזאת...האם ישנה עילה לתביעה והאם ניתן להוסיף סעיף של עוגמת נפש...אשמח לתשובה מימך בהקדם... תודה מראש... אנסטסיה
הפורום עוסק אך ורק בביטולי או עיכובי טיסות שנעשו באופן חד צדדי על ידי חברת התעופה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
055-4533141
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

לא ניתן לקבל החזר על כל החבילה שהוזמנה מלון והטיסות. במקרים בהם העיכוב או ההקדמה של הטיסה הוא 2-5 שעות, הנוסע יהיה זכאי לקבל מחברת תעופה שירותי סיוע כגון שיחת טלפון, מזון ומשקאות. אך לא קיימת לנוסע...
המשך תשובה