
שלום רב לפני כשלושה חודשים הייתי בנופש ברומניה והייתי אמור לחזור לארץ עם חב ישראייר טייסת החזרה שלי התעכבה ב15 שעות במהלך זמן ההמתנה בשדה לא היה ממש נציג של החברה ומה גם לא ידעתי מתי הטיסה אמורה בדיוק לצאת (כל פעם זה נדחה במס שעות) במהלך כל השעות נתנו לנו 40 יורו למזון מיותר לציין שאת כל הלילה בילינו שם מה גם שבמהלך הלילה חווינו רעידת אדמה בשדה בשעה 7:00 בבוקר הגיעה מטוס של אל על והחזיר אותנו לארץ האם לאור הדברים הללו הנני זכאי לפיצוי ?
שלום רב ותודה על פנייתך.
במקרים בהם חל עיכוב של מעל 8 שעות או ביטול טיסה, זכאים הנוסעים לקבל פיצוי כספי מחברת התעופה (ששיעורו תלוי במרחק באווירי של הטיסה), אלא אם כן חב' התעופה הוכיחה כי הסיבה לעיכוב/ביטול הטיסה נבע מנסיבות שלא היו בשליטתה (כגון: מזג אוויר סוער, תקלה חריגה וכיוב)
בברכה אהוד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי יהודה, בהתאם למתואר, נראה כי אכן קמה לכם עילה לפיצוי כספי, רק במקרים חמורים של תקלה טכנית חריגה ונדירה לא יינתן פיצוי, אך ברוב המקרים תקלה טכנית אינה פוטרת את חברת התעופה מלפצות את הלקוח. בברכה...
המשך תשובה