
שלום רב, הגענו הבוקר 7/4/2016 כחמישים דקות לפני המראה והדלפקים היו סגורים. אף אחד מארבעת אנשי הצוות של טרנסביה בהם נתקלנו, לא הואילו לעזור וטענו כי פספסנו את הטיסה. כך גם בדלפק השירות שלהם. חזרנו על עקבותינו והתחלנו לשחזר קורותינו. בנייר שנשלח אלינו אמש עם בחירת המושב מצויין מפורשות כי ניתן להגיע עד 30 דקות לפני ההמראה. אני שוקלת תביעה. האם יש עילה/אפשרות?
שלום רב, במידה ואכן יש לכם מסמך בו חב' התעופה מציינת כי עליכם להגיע רק 30 דקות לפני הטיסה, ויש לכם גם איך להוכיח כי הגעתם לפני כן, נראה כי יש לכם בסיס לדרוש פיצוי. בברכה אהוד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי יהודה, בהתאם למתואר, נראה כי אכן קמה לכם עילה לפיצוי כספי, רק במקרים חמורים של תקלה טכנית חריגה ונדירה לא יינתן פיצוי, אך ברוב המקרים תקלה טכנית אינה פוטרת את חברת התעופה מלפצות את הלקוח. בברכה...
המשך תשובה