חברת תעופה נתבקשה לפצות נוסע בגין איחור משמעותי בטיסה שגרם אובדן יום בטיול ותשלום לילה מיותר בבית המלון. החברה טוענת שהפיצוי שולם לעו"ד ישראלי, אך לא מוכנה להעביר שום אמסחתא לכך ...
שלום רב ותודה על פנייתכם. תדרוש מחב' התעופה לפרט את שמו של העו"ד הישראלי מכוח מה היא העבירה לו את הפיצוי שלך. במידה והוא מייצג אותך, כמובן שעליך לפנות ישירות אליו בנושא.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
יעל היקרה שלום, בסעיף 7(ב) לחוק שירותי תעופה נקבע: "בלי לגרוע מהוראות סעיף קטן (א), נוסע שהונפק לו כרטיס טיסה לטיסה שהמריאה באיחור של חמש שעות ופחות משמונה שעות מהמועד הנקוב בכרטיס הטיסה זכאי להשבת ת...
המשך תשובה