שלום, לפני מספר חודשים הזמנו 2 כרטיסי טיסה למונטריאול בחברה קנדית סדירה. כמו כן הזמנו 2 טיסות פנימיות ארוכות בארה"ב בחברת דלתא. כמובן הוזמנו מלונות באמצעות פרייסליין והוטהייר. לצערי עקב מחלת הנשיקה שחליתי בה לפני מספר שבועות, הרופא אינו מאפשר ומאשר את טיסתי. לצערי כשבקשתי לעשות ביטוח כבר נשאתי את המחלה. ההזמנות היו ללא דמי החזר. האם יש אפשרות לצמצם הנזק בצורה חוקית? מה עלי לעשות. תודה מראש - מנחם
שלום רב. ממליץ לך לכתוב מכתב מסודר לחברת התעופה ולבתי המלון, ולפרט על המקרה ולצרף את אישורי המחלה עם תרגום, ולבקש לבטל
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
במקרה שאתה מתאר הטיסה הוקדמה מעל 8 שעות. לפיכך, הסעיף הרלוונטי בעניינך בחוק שירותי תעופה הוא סעיף 8(א) וסעיף 8(ב) שם נקבע כי : (8(א)"נוסע שהונפק לו כרטיס טיסה לטיסה שמועד המראתה הוקדם ביותר מחמש שעות ...
המשך תשובה