
טיסה חזור מכרתים שהייתה אמורה להמריא לארץ ב15:50. לפני שבועיים קיבלנו הודעה על דחייה לשעה 20:00 . אתמול קיבלנו הודעה על כך שזמן ההמראה נדחה שוב והטיסה תמריא רק ב-00:30. האם במקרה כזה אנחנו זכאים לפיצוי? (הטיסה הלוך היא פחות מ-14 יום אבל הטיסה חזור היא בעוד יותר מ-14 יום) אנחנו עם ילדים קטנים והשעה הזאת ממש לא מתאימה לנו מה ניתן לעשות במקרה כזה? תודה
שלום רב. אני סבור כי במקרה שתיארתם לא תהיו זכאים לקבל פיצוי על פי החוק בישראל
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
055-4533141
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

בהתאם למתואר בשאלה, על חברת התעופה היה לספק לך שירותי סיוע כגון לינה, מזון ושתייה ושירותי הסעה ותקשורת. ללא קשר למצב הביטחוני. כך קבע החוק. במידה ושמרת את כל הקבלות אתה אכן יכול לקבל את ההוצאות הללו ב...
המשך תשובה