שלום טיסה מסוצ'י רוסיה לנובסיבירסק דרך מוסקבה. הטיסה הראשונה לא הייתה בזמן וכתוצאה איחרה את השניה במוסקבה. החברה הביאה בית מלון לא משהו במוסקבה והעבירה את הטיסה ליום למחרת . לא חיכתה לאנשים. גם כשביקשתי להחליף כרטיס לטומסק בסיביר בחינם ששם הייתי אמור להיות באותו יום הם לא הסכימו כי זה עולה יותר כסף. כתוצאה מפסיד יום מהטיול. האם ניתן לעשות משהו בנושא? חברת ural airlines
שלום רב ותודה על פנייתכם, מאחר ואף מקטע מהטיסות שציינת במסגרת פנייתך, לא המריא או נחת בישראל, נראה כי לא תהיה זכאי במקרה זה לקבלת פיצוי כספי מכוח החוק בישראל (חוק שירותי תעופה).
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
יגאל היקר שלום, לצערי, חוסר תשומת הלב פועל לרעתך במקרה זה. על אף אחריותם על סוכנויות הנסיעות וחברות התעופה השונות לעדכן את הנוסע בשינוי מועד הטיסה. נראה כי הם אכן הודיעו לך על השינוי. באמת מקרה מצע...
המשך תשובה