
מבקשת לדעת את מי אני אמורה לתבוע במקרה של אובדן מזוודה. אם מדובר בחברת התעופה בה טסתי - איך אני מגיעה אליה? מייל? דואר? האם ניסוח התביעה חייב להיות באנגלית?
שלום רב ותודה על פנייתכם. פורום זה אינו עוסק בענייני כבודה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
055-4533141
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי אבי, כן, על חברת התעופה לספק לכם את שירותי הסיוע וההטבות אשר כוללים גם את ההוצאות בגין הלינה, התחבורה, המזון והשתיה. הפיצוי במקרה זה הוא חוק התעופה הישראלי, זאת משום שמדובר בטיסה מישראל או לישרא...
המשך תשובה