
מבקשת לדעת את מי אני אמורה לתבוע במקרה של אובדן מזוודה. אם מדובר בחברת התעופה בה טסתי - איך אני מגיעה אליה? מייל? דואר? האם ניסוח התביעה חייב להיות באנגלית?
שלום רב ותודה על פנייתכם. פורום זה אינו עוסק בענייני כבודה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
055-4533141
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי אליאור, פיצוי כאמור יינתן, אלא אם תוכיח מפעילת הטיסה (חברת התעופה) כי היא פטורה מתשלום, בנסיבות המנויות בסעיף 6(ה)(1) לחוק שירותי תעופה, ורק עם התקיימותם של שלושה תנאים, המצטברים זה לזה. ראשי...
המשך תשובה