
שלום רב, טסתי בטיסת דלתא שהמריאה מ JFK לנתב"ג ביום 25 אפריל 22:30. בגלל תקלה במערכת המים נחת המטוס בפריז. קיבלנו מלון וארוחת ערב. למחרת בבקר המריא המטוס ב 09:30 ונחת ב- 14:45 בנתב"ג. האיחור מסתכם ב- 23 שעות. דלתא הפיצה מכתב לנוסעים ובו מתנצלת החברה על האירוע. איזה פיצוי מגיע לי כנוסע?
שלום רב,
ככל והאיחור בטיסה לא נבע בשל נסיבות מיוחדות שלא היו בשליטת חברת התעופה, כגון תקלה טכנית נדירה, מזג אוויר סוער, וכיו"ב, הנכם זכאים לקבל במקרה זה פיצוי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי אוהד, בוודאי שיש לך סיבה להתעקש, על אף המצב הביטחוני. לחברת התעופה יש אחריות כלפיך. יש לך לא מעט מה לעשות למען האמת. אתה יכול ליצור עמי קשר טלפוני ממש כאן דרך הכרטיס שלי. אשמח להסביר ולסייע לך. ...
המשך תשובה