
שלום רב, טיסה שאמורה הייתה לצאת מחיפה לרודוס בשעה 14:45 עוכבה עד השעה 22:30 בשל תקלה. הנוסעים התבקשו להחתים דרכון, לאסוף מזוודות ולחזור הביתה. נאמר לנו שיצרו איתנו קשר למחרת. אך, למחרת אף אחד לא יצר איתנו קשר ורק בשעה 12:00 נאמר לנו שהטיסה בוטלה לחלוטין. איזה סוג של פיצוי מגיע לנו ? האם חברת התעופה מחוייבת גם לפצות על אלפי השקלים שירדו לטמיון (מלון, השכרת רכב) ?
שלום רב ותודה על פנייתכם.
במקרה זה נראה כי תהיו זכאים לקבלת פיצוי בסך של 1,250 ש"ח לכל נוסע. לא מקבלים בדכ החזר עבור השכר רכב וכו
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

מומלץ להגיש תלונה לחברת התעופה וכן מומלץ שהפניה תעשה בכתב ולא רק בעל פה , כמובן שיש לצרף אסמכתאות על אודות התכולה שהייתה לך במזוודה, כך גם לצרף קבלות של ציוד/ביגוד וכו שנאלצתם לרכוש בגלל אבדן המזוודה...
המשך תשובה