
הי, אשמח לסיוע איך להתנהל במקרה שלא נופל תחת ההגדרה הסטנדרטית. הזמנו טיסה סדירה בחודש פברואר לשישה אנשים דרך סוכנות נסיעות. יומיים לפני הטיסה (בספטמבר) נודע לנו על עיכוב זמן ההמראה ב-10 וחצי שעות, והנחיתה בדומה לכך. כאשר הגענו לשדה התעופה נציג חברת התעופה אמר לנו שלוח הטיסות השתנה כבר בחודש מרץ והם הודיעו לכל הסוכנים. בבירור עם סוכנות הנסיעות נאמר לנו שלא התקבלה אצלם הודעה כזו. האם יש לתבוע את סוכנות הנסיעות או את חברת התעופה? מה הסיכוי לקבל פיצוי דרך תביעות קטנות במקרה כזה שלא נופל תחת ההגדרה הסטנדרטית?
שלום רב. במידה וההודעה על העיכוב בטיסה נמסרה לכם פחות מ-14 יום, נראה כי תהיו זכאים לקבל פיצוי. במידה וחב' התעופה טוענת כי ההודעה על כך נמסרה לסוכן שלכם, תדרשו לקבל ממנה אסמכתא על כך. ככל והיא המציאה על כך אסמכתא, נראה כי יש מקום לדרוש מהסוכן את הפיצוי, במידה והיא תסרב להמציא אסמכתא, נראה כי מקום לדרוש מחב' התעופה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ראשית, אין קשר אם מדובר בטיסת צ`רטר, החוק אינו עושה הבחנה בין טיסה כזו או אחרת. שנית, על חברת התעופה היה לספק לכם כרטיס טיסה חלופי או השבת התמורה, כך גם לספק שירותי סיוע, כגון תחבורה, לינה, מזון ושתיי...
המשך תשובה