שלום, הזמנתי טיסה לליסבון דרך מוסקבה, בחברת אירופלוט, דרך חברת נסיעות ישראלית. הטיסה יצאה באיחור קל מנתב"ג, אבל עוכבה באויר מעל מוסקבה, ולכן נחתה באיחור (19:25 במקום 19:05). טיסת המשך לליסבון , גם של אירופלוט, היתה ל19:50. בקשתי מהדיילת אפשרות שיזרזו את יציאתי מהמטוס ומעבר מהיר לטיסה הבאה, אבל היא לא נענתה. כך גם נציגת החברה בשדה. קבלתי טיסת המשך לליסבון ביום המחרת, ולינה במלון ליד שדה התעופה. הגעתי לליסבון למחרת בשעה 15:00, הפסדתי לילה במלון ששילמתי עליו מראש ויום אחד של חופשתי מתוך 8 ימי חופשה. האם ניתן לבקש החזר על האובדן של יום חופשה? תודה על היעוץ,
שלום רב ותודה על פנייתך. ככל והעיכוב בטיסה הראשונה לא נבע בשל נסיבות מיוחדות שלא היו בשליטת חב' התעופה, נראה כי במקרה זה תהא זכאי לקבלת פיצוי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום ישי, ממה שאתה מתאר נראה כי אכן קמה לך זכאות לפיצוי בהתאם לחוק שירותי תעופה בעקבות ביטול הטיסה. עם זאת, יש לקבל ממך מספר פרטים נוספים על מנת להבין את התמונה בצורה ברורה יותר. משום שלעיתים תקלה ...
המשך תשובה