
נרכשה טיסה הלוך ושוב זוגית לקפריסין באפליקציה של חוליו. ההזמנה חזור היתה לתאריך 21 אוקט. קבלת כרטיס הטיסה היה שונה- לתאריך 22 אוקט בשעות הערב. כלומר דבר סותר את השני. הנוסעים לא שמו לב לשינוי ופעלו לפי הרישום הראשוני. לכן נאלצו לרכוש טיסה חזרה כיוון אחד בשדהת בחברה אחרת ב- 21 לאוקט תאריך החזרה המבוקש על ידם . האם ניתן לדרוש תשלום הטיסה חזרה מחברת "חוליו"? תודה
שלום רב ותודה על פנייתכם. לא ברור לי באם הכרטיסים עבור הטיסה חזרה של 21 כבר הונפקו לכם או לא, ולכן קיים קושי להתייחס.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי, במקרה שאתה מתאר מדובר בטיסה שבוטלה. עם זאת יש להבין טוב יותר את השתלשלות האירועים משום שלא ברור ממה נבע העיכוב בהמראות פעם אחר פעם. הטיסה שלך המריאה באיחור של מעל 8 שעות ביחס למועד הנקוב בכרט...
המשך תשובה