
טיסה למדריד וחזרה, נרכשה דרך חוליו על טיסה צכית בשם travel serviece הכרטיס נשלח למייל על ידי ישראייר הטיסה חזרה עוכבה בטענה של בעיות מזג אוויר, והנחתה במקום אחר, למרות שטיסות מקבילות של אל על ואייר אירופה נחתו והמריאו עם דיליי קצר בנוסף, לאחר שהמטוס נחת במדריד, נאלצנו להמתין עוד 5 שעות להגעת צוות חלופי, מכיוון שהצוות עבר את מכסת השעות שלו השאלה היא בנסיבות אלה מגיע פיצוי, והאם הפיצוי הוא מהחברה הישראלית או הצ'כית תודה
שלום רב. ככל ועיכוב הטיסה נגרם בשל תנאי מזג אוויר, לא תהיו זכאים לקבל פיצוי. במידה ולא, נראה שתהיו זכאים לקבל מחברת התעופה שהפעילה בפועל את הטיסה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

במקרים בהם הטיסה המריאה בעיכוב של עד 5-8 שעות ביחס למועד הנקוב בכרטיס הטיסה. הנוסע יהיה זכאי להשבת התמורה עבור כרטיס הטיסה או בחירת כרטיס טיסה חלופי, מזון ומשקאות, שיחות טלפון, ובמקרים חריגים אף לינה ...
המשך תשובה