
רכשתי נופש לי ולבני מחברת גוליבר באתר. כשהגענו לשדה התעופה בני לא הורשה לטוס. לא הוצא, בר מה הסיבה אמרו בעיה בכרטיס. כעת דורשים שמוכיח מה הסיבה. הם לא מספקים אומרים שלא טס מי אחראי לספק הוכחה או סיבה לכך? מי נושא באחריות לנזק שנגרם?
שלום רב. הנתונים שציינתם בפנייתכם אינם רואים. אנא כתבו בשנית בצורה ברורה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

לא ניתן להשיב על שאלה כאשר מדובר בטיסה עתידית אשר עדיין לא המריאה. עם זאת, לכל חברת תעופה המבצעת טיסות מישראל ואל ישראל, יש נציגים לקבלת כתבי בי דין אשר לכתובת שלהם מגישים את התביעה כנגד חברת התעופה. ...
המשך תשובה