
האם אפשר לתבוע פיצוי בעבור עיכוב טיסה מעל שלוש שעות מפראג לישראל. מדובר בחברת תעופה צ'כית.
שלום רב. לעניות דעתי, לא ניתן לתבוע בישראל מכוח התקנות האירופאיות, אלא רק לפי החוק הישראלי (הקובע זכאות לקבלת פיצוי רק בעיכוב של מעל 8 שעות).
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
055-4533141
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

רביד היקר שלום, לא כל כך הצלחתי להבין מה זאת אומרת קרדיט לשימוש עתידי? האם מדובר בזיכוי אל כרטיס האשראי ממנו רכשת את את כרטיס הטיסה? לכל חברת תעופה שמבצעת טיסות אל ישראל ומישראל יש נציג לקבלת כתב...
המשך תשובה