
שלום, ביצעתי הזמנות טיסה עם חברה ישראלית. הטיסה הראשונה עם הישראלית וקונקשן עם חברה זרה שהישראלית עובדת איתה. הגעתי לשער (לגייט) בטרם עליה למטוס ואז, ממש דקות לפני עליה (ולאחר ששלחתי את הכבודה), גיליתי שטיסת ההמשך עם החברה הזרה בוטלה (ולי לא הודיעו דבר, לא הזרה ולא הישראלית). הישראלית מסרה שהם לא רואים ביטול (בדיעבד, היה ביטול). במצב זה הסכמתי לדחיית הטיסה של הישראלית אך לא הצליחו לאתר את הכבודה שלי עד ליציאת הטיסה והיא נשלחה לחו"ל. כפי שציינתי, העילה לביטול היא כנראה מזג אוויר סוער. האם במקרה זה יש לי עילה לתביעה וכנגד מי?
שלום רב. ככל וביטול הטיסה נבע בשל תנאי מזג אויר, לא תהיו זכאים לקבלת פיצוי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

במקרים בהם העיכוב בטיסה הוא בין 2-5 שעות, הנוסע יהיה זכאי לקבל מחברת תעופה שירותי סיוע כגון שיחת טלפון, מזון ומשקאות. אך לא קיימת לנוסע זכאות לפיצוי כספי בגין העיכוב בטיסה...
המשך תשובה