
הזמנתי כרטיס לברצלונה בטיסת צ'רטר שהתעכבה במשך 7 שעות וגרמה לי להפסיד יום שלם של חופש שהיה מתוכנן לי. האם אני יכול לתבוע את חברת התעופה כשמדובר בטיסת צ'רטר? תודה
שלום רב. אין משמעות לכך שהטיסה הייתה סדירה/לואוקוסט/צרטר, לעניין הזכאות לקבלת פיצוי. יחד עם זאת עיכוב של פחות מ-8 שעות אינו מקנה על פי החוק בישראל פיצוי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יואב היקר שלום, ראשית, לפי מה שאתר מתאר הסעיף הרלוונטי הינו סעיף 5(ב) לחוק שירותי תעופה באשר לסירוב להטיס נוסע בטיסה. שנית, ישנם לא מעט פסקי דין דומים למקרה שלך. יש לבדוק האם חברת התעופה בחרה להטיס...
המשך תשובה