
שלום רב, אימי רכשה כרטיס לבטומי עם חברת אל על. היא שילמה על הכרטיס שטרם כורטס. היא קיבלה מייל מחברת הנסיעות (אליס) כ 11 יום (פחות ימי עבודה) לפני המראה כי תאריך הטיסה חזרה לארץ הוקדם ב 26 שעות. חברת הנסיעות מעוניינת להחזיר את המחיר ששולם לכרטיס וזאת בתנאי שלא יהיו תביעות עתידיות מולה. המלון שולם באופן עצמאי ובמועד זה הקנס לביטול הוא מחיר מלא. אשמח לקבל את יעוצכם עבורה.. האם להסכים להחזר כספי מול חברת הנסיעות ללא אפשרות לתבוע גם את מחיר החדר שהוזמן באופן עצמאי?? בברכה, בילי
שלום רב. חברת התעופה צריכה לספק לה כרטיס לטיסה חלופית או להחזיר לה את מלוא התמורה עבור כרטיס הטיסה. בנוסף, אם ההודעה ניתנה פחות מ-14 יום ממועד הטיסה, היא תהיה זכאית גם לקבלת פיצוי
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

לא ניתן להשיב על שאלה כאשר מדובר בטיסה עתידית אשר עדיין לא המריאה. עם זאת, לכל חברת תעופה המבצעת טיסות מישראל ואל ישראל, יש נציגים לקבלת כתבי בי דין אשר לכתובת שלהם מגישים את התביעה כנגד חברת התעופה. ...
המשך תשובה