שלום, בתאריך 6.6.19 טסתי לזלצבורג אוסטריה בחברת אוסטריאן אירליינס טיסה סדירה עם עצירת ביניים בוינה למשך 55 דקות. כרטיס אחד מבן גוריון לזלצבורג. הטיסה בבן גוריון התעכבה למשך 40 דקות. כך שפספסתי את טיסת ההמשך מוינה לזלצבורג. שיכנו אותי במלון למשך הלילה והציבו בפני את האפשרות לטיסה בעןד 24 שעות או לנסוע למחרת בבוקר ברכבת מוינה לזלצבורג. בחרתי לנסוע ברכבת.פניתי לחברה והם ענו לי שהסיבה אינה בשליטתתם. בגלל מגבלות בקרה אווירית לכן החברה אינה אחראית לאיחור. לי נראה שזוהי סיבה עמומה ולא ברורה על מנת להתחמק מתשלום פיצוי. אשמח להבהרה.
שלום רב ותודה על פנייתך. נסה לדרוש מהם הבהרה בנושא + מסמכים התומכים בטענתם
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
רביד היקר שלום, לא כל כך הצלחתי להבין מה זאת אומרת קרדיט לשימוש עתידי? האם מדובר בזיכוי אל כרטיס האשראי ממנו רכשת את את כרטיס הטיסה? לכל חברת תעופה שמבצעת טיסות אל ישראל ומישראל יש נציג לקבלת כתב...
המשך תשובה