שלום רב אנו משפחה בת 5 נפשות אשר טסנו לארהב עם חברת לוט.אף מזודה לא הגיעה בטענה של עודף משקל כללי במטוס .אם תגענה המזוודות דבר זה יקרה רק ביום שישי , ביום בו אנו יוצאים טרם שעת הגעת המזודות לקרוז .אין עמנו כל ציוד לא בסיסי ולא בכלל . מה אמורה להיות ההתנהלות הכלכלית מול חב התעופה ?רוב תודות !!!
שלום רב. עליכם לשלוח אל חברת התעופה בתוך 21 יום ממועד קבלת הכבודה, פניה בכתב, ואליה לצרף בין היתר, דו"ח דיווח על אי קבלת המזוודות + קבלות + כרטיסי טיסה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
יעקב היקר שלום, הן סעיף 6(ה)(1) לחוק שירותי תעופה והן בפסיקה הענפה בנושא נקבע כי תקלה טכנית במטוס עשויה להיחשב נסיבה מיוחדת שאינה בשליטת מפעילת הטיסה או למארגן ועשויה להעניק להם פטור מתשלום פיצוי...
המשך תשובה