לטיסה לצרפת ב-10 לספטמבר, הוזמנו 4 כרטיסים 10 חודשים מראש. מועד ההמראה מנתבג נדחה פעמיים בהודעה מראש. פעם אחת נדחה מ- 13:30 ל-15:35 כ-3 שבועות לפני המועד ואתמול, 4 ימים לפני המועד התקבלה הודעה במייל על דחייה נוספת ל18:45. ס"ה דחייה של 5 ורבע שעות. השינוי יוצר קשיים רבים. אודה לך אם תוכל לפרט מה האפשרויות העומדות בפני במקרה זה. תודה. עודד
הואיל והאיחור פחות משמונה שעות לא קיימת זכאות לפיצוי על פי חוק שירותי תעופה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
במקרה שאתה מתאר הטיסה הוקדמה מעל 8 שעות. לפיכך, הסעיף הרלוונטי בעניינך בחוק שירותי תעופה הוא סעיף 8(א) וסעיף 8(ב) שם נקבע כי : (8(א)"נוסע שהונפק לו כרטיס טיסה לטיסה שמועד המראתה הוקדם ביותר מחמש שעות ...
המשך תשובה