
שלום רב ברצוני לתבוע בתביעות קטנות חברת תעופה על איחור הגעה ליעד מעל 24 שעות בגלל איחור בטיסה. את מי בעצם תובעים? האם אני תובע את הנציגות שלהם בארץ? בכבוד
שלום רב. כנגד כל חברת תעופה שמפעילה טיסות מישראל ואליה, ניתן לנקוט בהליכים משפטיים בישראל
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
055-4533141
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

הפורום אינו עוסק בשאלה מסוג זה, מתנצל. שאלתך מתאימה יותר לפורום צרכנות/ פורום תביעות קטנות משום שמדובר בתנאי הסכם / תנאי הכרטיס עליו הסכמתם כאשר ביצעתם את העסקה. יצחק מימון, עו"ד מנהל הפורום...
המשך תשובה